Håndlavet.dk Aps Byparkvej 104 2600 Glostrup CVR: 33050879
Købet gælder fra det tidspunkt du modtager en faktura fra os. Vi tager forhold for udsolgte varer, tryk- og billedfejl, leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure.
Du har mulighed for at for at betale på følgende måde:
Priserne er vejledende og gælder så længe lager haves.
For kunder inden for EU er alle priser inkl 25%, for kunder uden for EU bliver der ikke pålagt moms.
Kunder uden for EU (herunder grønland og færøerne) skal være opmærksom på at der kan tilkomme evt fortoldningsgebyr og leverancen kan være længere tid undervej.
Når vi har modtaget din bestilling sender der en ordrebekræftelse til den oplyste e-mail-adresse.
Hvis du ønsker at afbestille en ordre skal du hurtigst muligt give os besked via kundeservice@haandlavet.dk
Beskeden skal indeholde information om ordren, gerne i form af en kopi af ordrebekræftelsen.
Normalt afsendes ordrer inden for 1-3 hverdage.
Du skal betale udgifterne i forbindelse med returnering af din ordre.
Er varene ikke emballageret forsvarligt under returnering til os risikerer du værdiforringelsen bliver væsenligt forringet.
Benyt gerne samme emballage til forsendelse som du har modtaget varen i.
Print og udfyld vores standardformular som du kan vedlægge ordren eller sende til os på kundeservice@haandlavet.dk
Hvis du returnerer alle de bestilte produkter vil du også få refunderet den fragt du har betalt for ordren.
VI MODTAGER IKKE RETURNERINGER SENDT SOM EFTERKRAV.
Du skal give os besked inden for 21 dage om hvorvidt du ønsker at gøre brug af returretten.
Senest 14 dage efter du har givet os besked om at du ønsker at fortryde købet skal varene sendes retur.
Når du returnerer varene skal du selv betale for returporto og det er det dit ansvar at varene kommer uskadt frem til os.
I tilfælde af at den returnerede vare har været taget i brug vil vi vurdere værdiforringelsen og vi vil refundere beløbet for de varene i forhold til værdiforringelsen.
Ønsker du at klage over ansættelsen anbefaler vi dig at kontakte os først hvor vi i fællesskab kan gennemgå værdiforringelsen, er du stadig uenig kan du klage til forbrugerombudsmanden online.
Du har 2 års reklamationsret på dit køb hos os. Fejler det inden for de første 6 måderne skal vi undersøge om det problemet var tilstede ved levering. Fra 7-24 måned skal du bevise at fejlen var tilstede ved levering.
Hvis varen er beskadet ved modtagelse eller der er leveret en forkert vare, skal dette meldes til butikken uden unødigt ophold, senest 5 hverdage efter modtagelse.